duminică, 3 ianuarie 2010

SMS-URI DE DRAGOSTE

  1. Exista 4 etape catre fericire : 1.eu 2.tu 3.inimile noastre 4.noi doi impreuna.
  2. Nu-mi spune ca ma iubesti decat daca cu adevarat  ma iubesti, pentru ca s-ar putea sa fac o nebunie si chiar sa cred asta.
  3. O persoana pe care o iubesti reprezinta o extensie a ta. Fara ea nu esti complet, asa ca te rog sa ai grija de tine pentru ca nu vreau sa pierd o parte din mine.
  4. Am primit o scrisoare de la Romtelecom, de la Electrica, de la Primarie, dar nu si de la tine. Pacat, pentru ca scrisorile de la tine le apreciez cel mai mult.
  5. Un inger m-a intrebat de ce tin atat de mult la tine. I-am spus ca nu exista nici un motiv ca sa nu fac asta.
  6. Cel mai trist lucru in lume este acela ca uneori sufletul ti-l ia tocmai acela ce nu are nevoie de el.
  7. Dragostea e un munte pe care il urci rizind si il cobori plingind. E o taina pe care indragostitii o ascund de frica lumii....cind taina e descoperita dragostea se stinge ca un cliseu fotografic expus la lumina
  8. Ti-as da inima mea , dar a suferit prea mult ti-as da viata mea dar trebuie sa mearga inainte ti-as da totul dar e prea tarziu caci s-a terminat.                                 citeste mai departe aici -> Sms-uri de dragoste, Statusuri, Mesaje

Adauga un comentariu