miercuri, 6 ianuarie 2010

Poveste de Dragoste ( VII )

Te-am suparat, m-am purtat urat, te-am inselat, te-am injurat .. dar in inima mea imi pare rau pentru tot ce ti-am facut ,esti o fata speciala care merita toata dragostea din lume.
Esti cea mai buna persoana pe care am cunoscut-o, cea mai iubitoare, cea mai cuminte meriti tot ce e mai frumos . Sunt momente in care chiar imi pare rau pentru tot ce iti fac nu stiu cum sa-mi cer iertare ,si poate nici nu o fac ,dar iti spun acum pentru clipele in care nu o fac “Esti fata pe care o iubesc cel mai mult si o voi iubi cel mai mult”.

Am sa-ti spun si un secret pe care nu-l site nimeni . In prima saptamana cand ne-am cunoscut m-am indragostit asa de tare de tine incat m-am rugat la Dumnezeu sa te faca sa ma iubesti si i-am promis ca te voi iubi mereu ,tot ce imi doresc este sa fii numai a mea pentru totdeauna,sa fii sotia mea.
Timpul a trecut ..si am uitat sa mai ma port frumos cu tine ,am uitat de promisiunea facuta in fata lui D-zeu,dar in clipe ca cea de acum imi dau seama ca TE IUBESC MULT.

Trebuie doar sa ma intelegi si sa ma accepti asa cum sunt,nu vreau sa te mint si sa-ti spun ca nu te voi mai rani niciodata ,ca nu te voi mai insela ..ca nu te voi mai face sa suferi..Dar iti promit ca te voi iubi mereu.

Sursa : lovesite.ro
NE GASITI PE   WWW. C L U B 1 3 .RO
Recomandari : 
The Best Club 13
Club 13 News

Adauga un comentariu