miercuri, 6 ianuarie 2010

Poveste de Dragoste ( VIII )

Ai prieteni? te iubesc? te asculta la nevoie? te sfatuieste euce sa faci cand esti in dubii intr-o anumita situatie? ei bine poate nu tot timpul au posibilitatea de a te ajuta, poate au si ei problemele lor, sau poate nu poti sa iti pui toata increderea in ei pentru ca oricand te pot trada sau rade de tine.

Fiind ca o sa fie aceasta poveste pe net,nu o sa scriu chiar o fila,pt ca nu stiti trecutul.asa ca o sa scriu in mare umpic din trecut pana la aceasta fila. E o poveste de dragoste,sau o poveste de viata,cum vreti sa-i spuneti.o experienta traita de o persoana care fiind f sensibila are puterea sa treaca peste tot. Acum 5 ani am intalnit un baiat, totul a fost frumos si bine,eram mika nu stiam ce e relatie,ce inseamna sa iubesti.nu stiam ca lumea e atat de parsiva si de nenorocita,si mai ales din partea celor care nu te astepti.

a fost frumos 1 an si ceva, totul era perfect, baiatul mult visat, fara nici un defect.dar totul e perfect cand vrei sa fie perfect,cand te prefaci. Asta am observat dupa ce l-am prins ca ma insala. A negat, a incercat sa ma convinga ca nu e asa etc,dar increderea? disparuse.am zis ca orice om greseste, orice om merita o a 2-a sansa.mai ales ca nu suntem bebe-inger  D-zeu sa facem noi dreptatea.a revenit cu greu incredera,dar a revenit. A 2-a sansa a fost mai mult o speranta ca se va schimba, dar nu a fost asa,mi-am dat seama ca de fapt nu iti multumeste nimeni cand il ierti ,ci iti zice:am prostito.daca nu iertam , eram desteapta, eram de nota 10, dar asa….!

Totul s-a mai linistit,sau nu mai tin minte,pt ca a trecut timpul,si poate nu au fost certuri asa grave,dar acum un an am suferit din nou mult.Mult,mai mult decat oricand pentru ca noi faceam toate sarbatorile impreuna,si de Valentine’s Day a stat 2 ore cu mine,si dupa ma mintit ca are putina treaba si se intoarce sa sarbatorim impreuna,dar nu a fost asa….nu s-a mai intors toata noaptea,nu a raspuns la telefon.a fost cu alta.dragostea pentru ea era mai puternica decat pentru mine,sau pentru mine nu a mai existat deloc.Dupa certuri si intelegeri,ne-am impacat peste 1-2 saptamani,i-am mai dat inca o sansa,pentru ca nu ma gandeam la mine,la suferinta mea,ci la iubire,la noi2.Ce sa mai sper?speranta murise si ea,nu aveam ce sa mai sper ca e altul.el a fost asa de la inceput.fata lui de perfect a fost doar o pacaleala,o minciuna,care cu asta se hraneste pana in momentul de fata…,o minciuna si un adevar dureros.Am luptat si tot am luptat pentru noi,dar poti sa lupti numai intr-o parte?poti sa te zbati sa fie bine cand celalalt este indiferent,ii sunt indiferenta.DECI DRAGOSTE NU EXISTA.sunset_romantic
Au trecut luni,1 an de zile,in care nu a mai fost asa grav ceva,dar de inselat ma inselat tot timpul,numai ca s-a ascuns ff bine,si pentru mine nu a mai fost o afectare mare,pt ca tot acest timp am fost cu inima rupta,exista o treapta de suferinta mai mare decat asta?va spun eu ca nu.
Azi (de fapt in np asta) este o zi la fel de trista ca multe altele.eu stau acasa,si el se intalneste cu fosta iubita.au ramas prieteni buni.la durerea care este in suflet,nu pot sa zic ca ma deranjeaza ca se intalneste cu ea,dar de altele cum ramane?ea e o fosta.ceea ce ma doare este ca mereu o ridica si o lauda pe ea de 1000 de ori.”ea e finuta,ea e altfel,ea e mai buna,ea e mai desteapta,cu ea ma distrez mai bine decat cu tine”.
Oare daca noi ne despartim o sa fie asa dornic sa se vada cu mine,o sa ma ridice in slavi pe mine,fata de actuala?nu cred,cred ca vrea sa ma uite definitiv,pentru ca in momenutul de fata nu ii sunt decat o perosana indiferenta.una ca oricare alta,nimik special pentru el.
Sunt si eu om,si sunt mai sensibila,mai sufletista,mai iubitoare,de aceea sufar asa mult.dar asta e un defect.un mare defect pentru ca lumea e rea,si lumea nu apreciaza asta,ci profita si isi bate joc:cine e bun e luat de prost.sad1
Cand ne intelegem bine stau si ma gandesc ca e un baiat bun,un baiat care are suflet mare,si e chiar iubitor,si ca amic cred ca e excelent,dar ca iubit….,lui ii place alta viata,viata de libertin.oare cunoscut dragostea adevarata?sau nu a cunsocut-o cu mine.pentru ca intre mine si libertatea de a se distra si azi cu una maine cu alta,el alege varianta doi.faci asa cand iubesti?faci asa cand vrei sa ramai cu persoana respectiva?nu cred.si eu aveam alta viata inainte,si nu-mi pasa de nimeni,faceam ce vroiam,dar cand am iubit m-am schimbat,persoana iubita e cea care vrei sa o ai alaturi mai mult decat altii,ea iti e si prieten si tot ce vrei.
E indiferent in momentele astea,dar a 2-a zi vorbeste frumos,si imi zice ca ma iubeste.nu pot spune ca nu ma iubeste nici un gram,ca atata timp,nu am stat fara sa nu fie dragoste,dar asa cum am zis mai sus nu cred ca sunt pentru ell acea stralucire din inima.cred ca sunt o persoana ca restu altora de care te indragostesti,dar e dragoste trecatoare.
Relatia asta mi-a aratat cat de dura e viata,cand de rai sunt oamenii,cat nu apreciaza ca au un suflet bun langa ei.Si ca D-zeu nu tine cont ca esti bun sau rau…!
Nu mai am incredere in oameni,nu mai am incredere in nimeni,mai ales in baieti.Toata lumea minte,si la urma urmei,nici nu cred ca exista dragoste (poate 2% in lume,persoanele care sunt ca mine) :)),cand iti bati joc asa de mult asta nu e dragoste .
Sursa : lovesite.ro
NE GASITI PE   WWW. C L U B 1 3 .RO
Recomandari : 
The Best Club 13
Club 13 News

Adauga un comentariu