miercuri, 6 ianuarie 2010

Poveste de Dragoste ( X )

Buna! Numele meu este Ana, si vreau sa va spun povestea mea de dragoste.
Acum 6 luni l-am cunoscut pe El. Numele lui este Catalin. Pe atunci era doar un prieten.De ziua copilului ne-am intalnit la verisoara lui, care este prietena mea cea mai buna.o iubire de copii . Mi-e imi placea de el si faceam tot pozibilu sa fiu cu el. Verisoara lui stia acest lucru, si i-a venit ideea sa jucam “Adevar si Provocare” La un “Adevar” am fost intrebata de catre verisoara lui daca imi place de el. Nu am putut sa neg si am spus: ”Da imi place de el”. La una dintre provocari, a trebuit sa ne sarutam. Era ca un vis implinit. Dupa acel sarut au urmat si altele… Ne simteam minunat unu cu celalalt.



In seara aceea ne-am luat numerele de telefon. A doua zii m-a sunat si ma intrebat daca vreau sa fiu prietena lui. Nu am mai stat pe ganduri si am spus din prima:”DAa!”. De atunci am fost impreuna mereu. Chiar daca ne-am mai certat, mereu ne-am impacat. Este cel mai minunat baiat pe care l-am cunoscut. Il iubesc foarte mult si stiu ca si el ma iubeste la fel de mult, si sper sa nu despartim niciodata!!
Sursa : lovesite.ro
NE GASITI PE   WWW. C L U B 1 3 .RO
Recomandari : 
The Best Club 13
Club 13 News

Adauga un comentariu