miercuri, 6 ianuarie 2010

Poveste de Dragoste ( IX )

Multi spun ce frumoasa este viata sa o traim cu intensitate maxima insa sunt clipe cand crezi k viata nu are niciun rost.Prima iubire se spune k nu se uita niciodata si pot sa confirm lucrul asta…..se imprima acolo in inima si din cand in knd iti mai aduci aminte. prima iubire
Prima mea iubirea a aparut knd aveam 14 ani era in clasa a-8-a eram un copil, pe atunci nu prea stiam f multe lucruri despre viata asta credeam k totul este frumos, nu aveam nicio grija decat sa invat sa iau note mari,atat! eram un copil rasfatat care se supara din orice,care nu dadea prea multa impoartanta la baieti. Intr-o zi la ora de sport am avut musafiri niste baieti mai mari , am facut ora de sport impreuna si la sfarsit un baiat mi-a spus k i-a placut cum am facut exercitiile eu normnal l-am trata cu indiferenta, nu stiu de ce dar seara knd am ajuns aksa m-am gandit ff mult la el, dupa 1 sapt ne-am int din intamplare, am vb si a ramas sa ne int intr-o zi, tin minte si acum knd l-am vazut am inceput sa tremur, el a venit ff zambaret, facea glume cu mine, atunci mi-am dat seama k m-am indragostit…imi doream sa treaca mai repede timpul sa-l revad,el m-a invatat sa fiu altfel,tot timpul invatam lucruri noi de la el,era asa de frumos!



Intr-o zi m-am suparat p el fara motiv i-am zis k nu mai vreau sa fiu cu el,k nu-mi mai place de el,i nsa nu era adevarat, stiam k a doua zi ma va cauta si ne vom impacat, nu a fost asa au trecut cam 3 luni, ne-am intalnit din intamplare knd l-am vazut n-am vrut sa mai vb cu el ,am trecut p langa el nici nu l-am bagat in seama,e l s-a uitat la mn si nu a zis nimic.Dupa 2 sapt n-am sa uit niciodata lucrul asta eram la ora de romana f bine dispusa,pana sa inceapa ora vine un coleg la mine si-mi spun k madalin a murit,parca s-a prabusit pamantul cu mine asa am simtit,nu-mi venea sa cred,am plans mult,insa nu m-am dus sa-l vad nu aveam curaj ma simteam f vinovata k m-am purtat cu el asa,mai tarziu am aflat k s-a operat si medicii i-au gresit operatia si a murit in spital,imi parea rau pt k m-am purtat urat cu el k nu am stiu sa-l ascult k mereu o faceam p suparata cu el fara motiv,mi-a parut rau pt tot ce am facut dar era prea tarziu!mi-a parut rau k nu m-am dus sa-l vad pt ultima data,au trecut foarte multi ani de atunci ,acum am 22 d ani,el mi-a ramas in suflet si din kand in knd ma gandesc la el,si daca as putea sa dau timpul inapoi si sa schimb ceva as face-o,insa tot ce stiu e k din aceasta experienta am invatat multe,dupa ce a murit mi-am dat seama de multe lucruri,oricum un lucrul il stiu k el a fost prima mea IUBIRE si o sa-l pastrez in sufletul meu mereu! TE IUBESC!!!
Sursa : lovesite.ro
NE GASITI PE   WWW. C L U B 1 3 .RO
Recomandari : 
The Best Club 13
Club 13 News

Adauga un comentariu