miercuri, 6 ianuarie 2010

Poveste de Dragoste ( XVII )

Avusesem o relatie de 7 luni cu un baiat pe care mai bine nu il mai primeam in viata mea pentru ca din cauza lui am suferit enorm de mult si asta numai din cauza geloziei lui. M-am despartit de el deoarece in seara in care organizat balul bobocilor de catre liceul in care invatam el nu a vrut sa ma insoteasca pe motiv ca eu as mai avea pe cineva acolo. In acea seara a dat prima oara in mine, fapt care a dus la despartirea nostra definitiva.

In fine, mergand la bal cu sora mea, cu o prietena si cu inca un prieten, m-am intalnit in fata discotecii cu toti colegii printre ei fiind si Alex care era prieten bun cu "viitorul meu pui". Alex vroia neaparat sa imi faca un nou iubit si asa am ajuns sa fac cunostiinta cu Gaby, prietenul lui.


Intrand in discoteca pentru inceperea balului am decis sa nu mai imi fac nici-un iubit si sa ma distrez impreuna cu colegii. Dupa cateva ore de dans toti colegii printre care si eu s-au strans la o masa unde incapeam toti.Acolo, alaturi de noi, s-a asezat si Alex ca doar era coleg cu mine impreuna cu prietena lui si cu Gaby. Dupa cateva minute Alex a venit la mine si mi-a spus ca Gaby vrea sa danseze cu mine. Dupa cateva minute s-a dus la Gaby sa ii spuna ca eu vroiam sa dansez cu el. Pana la urma mi-am luat inima in dinti si m-am dus la Gaby si l-am luat la dans. Dupa miezul noptii am plecat impreuna cu prietenii cu care venisem, cu sora mea si cu cativa colegi in alta discoteca, la bal ramanand Alex, prietena lui si cu Gaby, binainteles alaturi de alti colegi.

Din seara aia nu am mai stiut nimic de Gaby timp de 3 saptamani deoarece a fost greva profesorilor. Dupa acele 3 saptamani de greva, cand ne-am intors la scoala, Alex incepuse sa imi spuna ca toata perioada Gaby intrebase de mine. Mai tarziu am aflat ca si lui Gaby ii spunea ca si eu intreb la scoala tot timpul de el. Intr-o zi i-am spus lui Alex sa il cheme pe Gaby la liceu sa il mai vad odata. Asa se face ca pe data de 2 decembrie 2005 a luat nastere cea mai dulce si mai sincera poveste de iubire care poate exista pe acest pamant si care sa "invechit" cu un an. Spun "invechit" in ghilimele deoarece pe zi ce trece iubirea dintre noi devine din ce in ce mai mare.

Deaceea va sfatuiesc fetelor sa nu va lasati "calcate in picioare" de orice baiat care va spune ca va iubeste ci sa scapati din mrejele lui si sa cautati adevarata fericire pentru ca o veti gasi cu certitudine. Cautati persoana potrivita asa cum eu mi-am gasit jumatatea vietii, in ochii prietenilor si al apropiatilor noi suntem PERECHEA POTRIVITA !Te iubesc, puiutul meu scump ! Andreea

Sursa : dindragoste.ro
NE GASITI PE   WWW. C L U B 1 3 .RO
Recomandari : 
The Best Club 13
Club 13 News

Trimite povestea ta de dragoste la e-mail : contact@club13.ro

Adauga un comentariu