miercuri, 6 ianuarie 2010

Poveste de Dragoste ( XIV )

Viata,iubirea? Totul e trecator. Azi vine, maine pleaca. Degeaba spui ca iubesti daca ranesti, degeaba spui ca iti pare rau daca nu arati, degeaba vrei sa te schimbi daca nu reusesti niciodata. Poate chiar credeam ca ma iubesti,dar m-am inselat.nu au fost decat niste vorbe in vand,decat cuvinte goale care mai rau m-au facut sa sufar.Realitatea e alta.

Un om rau, fara inima.Care nu stie sa iubeasca si sa daruiasca. Decat sa isi bata joc cu prietenii de persoana care tine cu adevarat la el. Minciuni si ascunzisuri. Nu cred ca asta merita o persoana care nu ti-a facut nici un rau.Care chiar te-a iubit cu adevarat.Asta e iubirea ta care o arati.Asta e promisiunea facuta lui D-zeu? “

Am invatat sa iubesc,am invatat sa fiu cea mai buna persoana,sa fiu iubitoare si sa nu port ura pe nimeni.Am cunoscut iubirea si eram cea mai fericita. Habar nu aveam ce inseamna,dar viata mi-a aratat ca e frumoasa.Ca iti da putere si ca poti sa treci usor peste orice problema.Ma facut sa daruiesc din toata inima iubire.Dar cu timpul iubirea nu era chiar atat de dulce.Mi-a aratat ca are mai multe fete.Si cat e de frumoasa ,atat e si de dureroasa.Dece cu alte persoane esti indiferenta si nu-ti pasa?

Dece cand e vorba de persoana care o iubesti simti ca mori in mom de suparare?Am iubit mult,si inca mai iubesc,am iubit timp de 5 ani de zile,dar totodata am si suferit.Si dupa tot acest timp,am ramas cu un gust amar si mi-am dat seama ca D-zeu nu lasa pe oricine sa se bucure cu adevarat de iubire.Iar eu am ramas dezamagita.Am ramas fara speranta,si am devenit o persoana care nu o sa mai pot niciodata sa mai daruiesc iubire.Dc?Din cauza persoanei de care m-am indragostit.Nimeni nu stie ce e in sufletul si in inima mea….!Persoana care vrei sa-ti fie alaturi si sa iti spuna vorbe dulci,nu exista,nu e langa tine,nu o intereseaza.Nu stiu ce imi rezerva viitorul,dar un lucru stiu:ca imi doream mai mult ca orice sa mi se aprecieze bunatatea si iubirea care i-am oferit-o.
Sursa : lovesite.ro
NE GASITI PE   WWW. C L U B 1 3 .RO
Recomandari : 
The Best Club 13
Club 13 News

Trimite povestea ta de dragoste la e-mail : contact@club13.ro

Adauga un comentariu