miercuri, 6 ianuarie 2010

Poveste de Dragoste ( VI )

Dragostea este de fapt magia vietii, ea te invaluie si te duce in aripile raiului. Insa uneori, dragostea, e doar o iluzie adusa de vint.

Cind l-am cunoscut pe EL viata mea a luat o intorsatura la care nici nu ma asteptam. El a facut primul pas la disco invitindu-ma mereu la dans.Intr-o seara chiar a indraznit sa-mi propuna sa ma petreaca acasa,desigur nu aveam motiv sa-l refuz. A fost prima seara in care am intimpinat zorii impreuna,au mai urmat citeva seri dar din pacate eu am pus punct acelei nebunii care urma sa inceapa cu pretextul ca va suferi in urma acestei relatii.

Nu aveam sentimente stabile fata de el insa mai tarziu mi-am dat seama ca il plac foarte mult si nu am rezistat despartirii noastre,de aceea am reluat relatia. Abia atunci a avut loc primul sarut care nu-l voi uita niciodata caci EL era baiatul ce mi-a daruit primul sarut. De atunci a inceput o relatie ridicola.

Ba eram impreuna,ba eram certati caci mereu eu eram aceea ce gaseam scuze pentru cearta.Au existat seri in care ziceam ca pun punct pentru todeauna acestei nebunii dar nu a fost sa fie caci uneori nu rezistam si ma refugiam in bratele lui. Am gresit de multe ori,el ma ierta. Eram deseori plecata in calatorii,el ma astepta caci mereu eram unica pentru el .Din pacate nu am putut aprecia niciodata dragostea lui ciudata,dar ce sa-i faci,dragostea nu se face cu sila.Si acum caci a trecut un an se mai intimpla sa mai filtrez citeva seri cu el dar nici de cum nu vom avea o relatie stabila.Fiecare isi vede de drumul lui cu toate ca el inca mai spera ca vom fi impreuna.Cred ca asa e mai bine,acum am un alt prieten care imi respecta libertatea in deosebi de EL .Totusi mai tin foarte mult la EL caci primul baiat nu se uita niciodata!!!!!!!
Sursa : lovesite.ro
NE GASITI PE   WWW. C L U B 1 3 .RO
Recomandari : 
The Best Club 13
Club 13 News

Adauga un comentariu