miercuri, 6 ianuarie 2010

Poveste de Dragoste ( IV )

Ce e dragostea?  Toti ne intrebam de nenumarate ori. Esti adolescent si dintr-o data intalnesti persoana mult asteptata,acea persoana care iti pune inima pe foc,care incepe sa bata din ce in ce mai tare in momentul cand esti cu acea persoana.


Ei bine povestea mea incepe acum 4 ani si 5 luni, o groaza de timp nu? Altii se casatoresc,se si despart in atata timp,dar noi nu.Ne-am cunoscut,ne-am placut.a fost dragoste la prima vedere. La 17 ani acel baiat mult asteptat a aparut in viata mea.nu cunosteam ce e aia dragoste,ce este acel sentiment frumos pe care unii il laudau, iar altii sufereau.mereu cand imi vedeam prietenele ca plang le sfatuiam sa nu planga sa fie tari si puternice,iar ele nu puteau,si niciodata nu intelegeam de ce.raspunsul era ca atunci cand iubesti suferi,nu poti sa fi atat de rau, si ierti multe,chiar daca te doare ierti si iar ierti.ma consider o persoana sensibila,si asta am descoperit in momentul in care am iubit,pentru ca inainte puteam sa fiu rea,puteam sa fiu indiferenta cu lumea si sa nu-mi pese de persoanele care ma iubesc.acum apreciez mai mult sa fiu iubita ,sa stiu ca cineva ma iubeste decat sa iubesc eu.



si dupa cum ziceam am cunoscut acea persoana,acea persoana care mi-a spus ca vroia o relatie serioasa,ca nu vrea aventuri,ca el stie sa iubeasca,ca el nu vrea sa greseasca cu nimik,ca nu vrea sa ne mintim si sa avem secrete,eram in al 9-lea cer,viata mea se schimbase,aveam iubit,ma iubea,il iubeam,nu ne certam deloc.Printre primele conversatii ma intrebat ce e mai frumos:sa iubesti sau sa fii iubita,iar eu i-am raspuns ca sa fi iubita,el mi-a raspuns ca sa iubesti este mult mai frumos si mai important,traiesti acel sentiment pe care nimeni nu ti-l poate lua.dar nu e asa,neavand experienta de viata totusi am zis ceea ce as zice si dupa atata timp:sa fii iubita.degeaba iubesti o lume intreaga daca nimeni nu te iubeste,daca nimeni nu te apreciaza.si daca ai muri nimanui nu ii pasa de tine.in schimb poti sa nu iubesti pe nimeni,iar daca stii ca acolo cineva te iubeste cu adevarat,merita sa traiesti,merita sa iubesti la randul tau.
a fost frumos 1 ansi ceva,1 an de vis.fara cearta fara ura,vedeam ca si el ma iubeste si era alaturi de mine mereu.intr-un cuvant chiar ii pasa,si iubirea noastra invingea totul.dupa 1 an si ceva s-a racit,a devenit distant si isi dorea sa ne vedem mai rar,imi zicea ca are mereu program la munca pana noaptea tarziu la 1-2.Bagam mana in foc ca e baiat cuminte si ca ma iubeste cu adevarat,dar niciodata sa nu bagati pentru nimeni mana in foc,pentru ca lumea se preface atat de bine incat nu iti poti imagina.incepuse sa vorbeasca cu multe fete pe mess,iar cand intrebam cine e,singurul raspuns era nu stiu si ca mai mult de 5 min nu vb cu ele,ca le spune doar ca nu le cunoaste si atata.intr-o zi i-am vazut arhiva,baiatul meu vorbea nu cu 1-2,ci cu zeci,in fiecare zi vorbea cu altele si aceeasi vrajeala:nu am prietena,sau am prietena si nu ne mai intelegem,ca eu nu o iubesc etc.in loc de acele 5 minute ,erau ore vorbite cu ele.noi ne vedeam seara,pana la 11-12,iar dupa ce ne desparteam,el toata noaptea vorbea cu ele.ma apucat tremuratu si nu imi puteam inchipui ca este practic alt om cand nu mai e cu mine,acea persoana care eu bagam mana in foc,el imi facea mai rau decat m-as fi asteptat.nu era macar 1 sa zicem ca avea o alta prietena,nu.el avea cate se putea,care pica era bine venita.noptile acelea petrecute la munca nu erau la munca,erau in cluburi si intalniri cu fete.i-am spus si vroia sa-mi nege,mi-a spus ca sunt fete la care vrea sa le dea teapa,ca el pe mine ma iubeste si cu mine vrea sa fie.nu puteam sa ma despart de el,atat de mult sufeream incat mi-am dat seama ca dragostea nu e atat de frumoasa,ca atunci cand iubesti simti ca mori.eu persoana care eram rea si indiferenta cu toti,am devenit sa nu pot sa parasesc acea persoana care ma inselase atat de mult.se zice ca fiecare om merita sa fie iertat,si l-am iertat.am zis ca poate judeca si isi da seama ca era sa ma piarda si ca o sa se potoleasca.cand iesea din casa isi inchidea mess ca sa nu ma uit in arhiva,telefonu nu aveam voie sa il verific ,dar el toate astea avea dreptu sa mi le faca.intr-o relatie nu e normal asa ceva.dar am inghiti si am continuat.dc?pentru acea iubire care era in inima mea,acea speranta care nu moare niciodata la un om,speram ca se va schimba.el nu mai venea la mine,nu mai vroia sa iesim afara,pentru ca afara doar avea cu cine sa iasa,ii facea mai multa placere decat cu mine.si numai eu ma duceam la el.ma duceam si nici nu ma baga in seama,eu vorbeam eu raspundeam.el era concentrat pe calculator,nu avea deloc timp de mine.viata mea incepuse sa fie distrusa,din acea fericire nu mai era nimik,numai lacrimi si durere.iar daca o terminam simteam ca mor.ma durea ca devenise rece cu mine,poate daca contiuna sa vorbeasca cu fete dar cu mine se purta ca in primul an,eram mai fericita decat sa fie atat de rece cu mine.am cunoscut un baiat pe mess si ne-am intalnit,nu pentru ca asa mie felu,dar pentru ca sufeream atat de mult,simteam ca nimeni nu ma iubeste ca sunt cea mai proasta si idioata fiinta.a aflat de acea iesire ,si ma intrebat de ce am facut asta.cand i-am spus ca din cauza la comportamentul lui,mi-a zis ca nu e adevarat,ca asa mie felu.dar nu pot intelege cum de nu si-a dat seama ca din cauza lui,ca daca ma baga in seama si nu vorbeam singura cand ne vedeam,nu as fi facut asta.nu aveam motive.acea iesire oricum nu a fost decat o simpla iesire.nu saruturi,nu nimik.
a zis ca ma iarta si am trecut si peste aceasta problema din relatia noastra.totul a inceput sa mearga mai bine,incepusem sa ne iubim ,sa nu mai fie atatea certuri.dar peste cateva luni vara ,s-a dus intr-o seara sa se intalneasca cu un prieten,si nu am mai vorbit,a 2-zi il sun si nu-mi raspunde.am aflat ca s-a dus la mare,iar seara nu s-a intalnit numai cu baiatul acela ci si cu o fata.abia la 5 seara ma suna si incerca sa ma minta ca vine de nu stiu unde.i-am zis ca stiu ca a fost la mare.cu tot tupeu imi zice ca a facut ceva normal sa se duca la mare si sa nu-mi raspunda la tel 1 zi intreaga.merita sa ne despartim,dar din nou l-am iertat si am trecut si peste.si iar a venit acea perioada cand ne-am inteles bine.
cu cateva zile inainte de valentine’s day,tot imi spunea ca iese cu un prieten cu treaba etc,inghiteam galusca ,nu vroiam sa mai imi fac alte idei si scene in minte si vroiam sa cred ca asa e.ca doar nu ma minte mereu.a venit valentine’s day.de dimineata ma tot inebunea cand iesim afara.el care mereu zicea sa iesim mai pe seara ca nu e graba.acum ma inebunea cand si cand iesim.ne-am vazut pe la 4 si ne-am dus in mall,ne-am dus ca sa isi ia haine si incaltaminte.mi-a spus ca la 8 trebuie sa se vada cu un baiat ca are ceva de munca,si pe mine care ma lua cu el de obicei,acum nu se putea sa ma ia.si ca se intoarce pe la 10-11 si ne vedem atunci iar.l-am crezut atat de mult incat m-am dus fericita acasa,pentru ca nu credeam ca de o zi atat de importanta,ziua dragostei noastre nu?sa imi faca vreo faza naspa.si s-a facut ceasul 10:30.l-am sunat si nu-mi raspunde.tot incercam din jumate in jumate de ora sa-l sun,dar el nu mi-a raspuns.am inceput sa plang,mi-am dat seama ca nu se schimbase deloc,acel baiat care umbla cu atat de multe nu se schimbase deloc.mi-am dat seama ca nu ma iubeste.ca iubeste acea persoana cu care isi petrecea acea zi destul de importanta.pe la 2 imi raspunde si imi zice ca nu vrea sa imi dea explicatii unde a fost si cu cine.i-am spus eu ca a fost cu alta si ar fi bine sa nu nege,pentru ca doar asta era singurul adevar.mi-a recunoscut.a ramas ca vorbim a 2 zi.nu am putut sa dorm toata noaptea,chiar nu eram iubita si chiar ma mintise cand ne-am combinat ca el s-a saturat de aventuri si vrea o relatie serioasa.nu stia sa aiba acea relatie serioasa.fusese cu mine sa-si cumpere haine pentru a iesi cu alta imbracat frumos.cu mine nu conta cum se imbraca,cu ce o fi.am vrut sa ma despart,am zis ca l-am iertat de prea multe ori ca sa il mai iert si acuma,dar…din nou l-am iertat.din nou ne-am inteles mai bine,si nu ne mai certam.asta cat?jumate de an nu?pentru ca de cateva luni,imi spune ca relatia noastra se bazeaza pe:el are voie sa iasa,sa ma insele,sa ma verifice in tel,mess,sa ma intrebe tot ce fac.eu nu am voie nimik.nici sa-l verific,nici sa nu am tupeu sa il intreb cu cine vorbeste,sau unde se duce.ma duc la el acasa si nu ma lasa sa ma uit la calculator.el sta la calc si eu trebuie sa imi intorc privirea,pentru ca nu am voie.oare chiar nu isi da seama ca asta e bataie de joc?cum pot sa mai cred ca ma iubeste ?ce iubire este asta cand nu-ti pasa de suferinta celuilalt,mai ales ca tu o faci sa sufere.
iubirea mea este atat de mare incat am iertat tot.
am iertat vorbele urate,am iertat tot ce mi-a facut,dar sentimentele mele care si-a batut joc de ele,eu le iert,dar inima mea nu il iarta.simt ca inima mea mereu cand eu zic sa-l iert,are atata ura si atat de mult o doare incat niciodata nu o sa mai iubeasca.
acum 3 zile ne-am dus la ziua unei prietene de-a mea,ieri am fost impreuna la discoteca,am fost in primul an de cateva ori,si acuma,pentru ca el imi spunea ca nu merge niciodata cu mine in discoteca,ca el in discoteca se duce sa agate sau sa faca misto de fete,nu sa stea cu iubita,pentru ca nu se distreaZa cu mine.
de cateva zile cand il suna un prieten pleaca si vorbeste in alta camera sa nu aud eu ce.chiar raman surprinsa ca acum si cu prietenii nu mai vorbeste de fata cu mine.
azi in seara vad ca prietena prietenului lui ii spune sa vina odata.si imi spune el ca pleaca ca e ziua ei.si ca toate telefoanele acelea d care se ascundea nu erau decat despre petrecerea asta.eu nu sunt invitata.pe mine nu ma ia pentru ca mi-a spus ca cu mine daca ar merge nu s-ar distra.si bineinteles ca cine stie ce planuri au,doar trebuie sa pice vreuna,asa cu mine ce sanse are,mai bine nu mai merge decat sa mearga cu mine.e sambata seara si la ora asta el e acolo,si se distreaza si eu stau si scriu aceasta poveste printre lacrimi.eu nu ies cu fetele sa ma duc la agatat,eu nu ies nici asa cu ele,sa mergem sa dansam,sa bem etc.singura placere a mea era sa merg cu el cand iesim afara.nu am cerut nimik de la viata asta,nu am cerut nimik de la el,decat sa ma respecte,sa ma iubeasca si sa il vad ca imi arata ca e mai apropiat de mine.dar nu stiu,stiu doar ca viata mea e distrusa.si mereu va ramane aceasta durere in suflet.orice se va intampla,numai gandindu-ma cate mi-a facut ma va durea.
oricum nu numai ca o sa fiu dezamagita mereu,dar eu la absolut nici o persoana nu mai cred nimik din ce zice,mia intai sa taca si sa imi arate ,nu am nevoie de cuvinte.cuvintele sunt vrajeli de a te incanta.
eu stiu doar un lucru:nu m-am indragostit de el cine e acum,ci de el cine era.daca imi spunea totul de la inceput nu eram cu el.dar nu acuma dupa 4 ani jumate imi spune ca asa e “ori ma accepti asa ,ori ne despartim”.ce parere ai la asemnea vorbe?cand iubesti preferi sa pierzi acea persoana doar pentru niste aventuri?cat de mult ai iubi aventurile ,dar sa pierzi acea persoana care zici ca o iubesti si ca vrei sa ramai cu ea?
e greu,si sunt obisnuita.pentru ca nu am avut parte de dragoste decat acel 1 an jumate,dupa nu am simtit decat suferinta,si lacrimi zi de zi.si stiu ca nu ma iubeste nimeni,si ca daca e de ne despartim nu ii va pasa,si ca va fi mult mai fericit decat cu mine,practik nu am insemnat si nu o sa insemn nimik pentru el niciodata.
din fata buna si iertatoare,in loc sa aprecieze,am fost luata de proasta.i-am intins un deget si mi-a tras toata mana.nu eu am gresit,si asta ar trebui sa imi dea putere sa rad si sa nu ma intereseze,pentru ca eu cred ca am facut mult prea mult.nu trebuie sa ma consider vinovata si sa plang,poate el ar trebui sa regrete,dar stiu ca nu e asa.eu sunt aia de sufar si el de nu-i pasa.
viata e atat de nedreapta,chiar pedepseste pe cine nu merita.si trebuie sa ai putere sa treci prin ea,pentru ca daca nu mori.nu poti trece atat d usor prin viata.daca nu ma despart va fi la fel,sa isi bata joc,si sa nu ma iubeasca,daca ma despart nu o sa mai iubesc niciodata,nu o sa mai fiu fata buna care am fost.merita?nu.cineva spune sa ramai tu asa cum esti orice s-ar intampla.dar viata mea e distrusa,chiar nu-mi pasa,asa ca poate ar trebui sa se intoarca roata sa fiu eu aia nenorocita sa-mi bat joc si sa nu-mi pese.si asta doar pe fata,pentru ca in inima mea mereu va fi acolo o rana deschisa,care de cate ori isi va aduce aminte va suferi si va plange ca in prima zi.unii spun ca trebuie sa ai langa tine persoana care sa-ti dea puterea sa razi,sa traiesti,sa iubesti,sa te faca fericita.eu nu am nici o perosana care sa imi dea aceasta putere,si nici nu am nevoie de nimeni.sunt eu cu inima mea cele care trecem prin tot,si care inghitim si inghitim orice lacrima si orice suparare.mi-am dat seama ca cine a vrut sa se bage intre noi si sa nu ne fie bine,eventual sa ne despartim,a reusit,si sa fie multumit.ca prieteni,ca familie.am vazut ca dragostea nu invinge,invinge numai iertarea mea,si bataia de joc a lui.nu exista nici o persoana care sa ii pese de tine,esti singur pe pamant,cat de mult te-ar iubi,nu ii pasa.
deci toata povestea mea se rezuma in durere si suferinta.o relatie din minciuni si secrete.o asemenea relatie niciodata nu o sa fie perfecta si fara certuri,pentru ca nu a existat.si plang pentru ca nu am avut parte de acea persoana care sa ma iubeasca cu adevarat,sa stiu ca am iubit pe cineva care a meritat si care ma tratat ca pe o iubita.si ma doare ca niciodata nu a zis iarta-ma,niciodata nu a recunoscut ca greseste si el,mereu numai eu am fost vinovata.cand a fost momentul sa ne despartim el nu ma cauta sa zica acel ” iarta-ma poate am gresit si ai si tu dreptate”,ori il cautam eu ori ne desparteam pentru ca el nu ma iubeste ca sa ma caute niciodata .cu alte cuvinte ii este egal cu zero daca ma pierde sau nu.ne-am facut planuri ce masinute ne luam,ca mergem la munte ca 2 indragostiti,ca ne plimbam pe nu stiu unde,dar numai eu sunt cea care plang si sufar dupa tot,pentru ca el nimik nu vrea sa se intample cu mine,nu lupta pentru mine,pentru ca el nu ma vrea in viata lui.

am uitat sa spun ca mai acum jumate de an mi-a spus ca el a avut si relatii paralele.a stat cu mine si mai statea cu inca 3-4,si statea luni bune,adika avea relatie cu toate nu de 1 seara sau 2-3 zile.
Sursa : lovesite.ro

Recomandari : 
The Best Club 13
Club 13 News

Adauga un comentariu