sâmbătă, 2 ianuarie 2010

Declaratii de Dragoste

Colectie cu Declaratiii de Dragoste  I


Te iubesc pentru ca ... imi alungi singuratatea intr-o lume plina si aglomerata.Te iubesc pentru ca, fara tine e greu si nu ma pot regasi.Te iubesc si sunt definitia fericirii eterne.Te iubesc pentru simplele banalitati pe care le faci, te iubesc pentru ca bei apa, pentru felul in care te incalti, pentru felul in care porti diferite obiecte.Te iubesc pentru linistea daruita clipelor alaturi, te iubesc pentru ca imi zambesti, pentru ca ma alinti, pentru ca ma atingi,imbratisezi...Te iubesc pentru ca sarutul tau ma face sa simt ca traiesc fara regrete..Te iubesc pentru ca noptile sunt minunate alaturi de tine, triste cand lipsa ta umbreste zambetul meu...Te iubesc pentru ca traiesc implinirea mea totala.Te iubesc pentru ca esti totul meu.Te iubesc pentru viitorul meu, al nostru..Te iubesc cand te alinti, te ador cand imi vb .Te iubesc pentru a tot ce esti, realizezi sau nu.Te iubesc in mod obsesiv...Te iubesc in mod patetic...Te iubesc orbeste...Te iubesc .Stii ce? Te iubesc si pentru simplul fapt ca existi.

Sunt mii si mii de cuvinte frumoase pe care cu siguranta le meriti, eu din pacate nu le stiu pe toate ca sa ti le spun...din pacate nu pot atinge soarele sa ti-l daruiesc... nu pot atinge stelele pentru a ti le darui... nu-ti pot da nimic mai mult decat sufletul meu, trupul meu...intreaga mea fiinta !
        Si daca iti spun ca te iubesc inseamna ca te iubesc pentru ceea ce esti , pentru ceea ce ma faci sa simt cand sunt cu tine, pentru sufletul tau de aur... pentru tot ceea ce reprezinti pentru viata mea.
         Si cum sa nu te iubesc cand pentru tine simt ceea ce nu am simti pentru nimeni niciodata?Cand tu ma faci sa ma simt cea mai importanta persoana din intreaga lume?Cum sa nu visez la tine...cum sa nu te vreau langa mine in fiecare clipa...cum sa nu te iubesc...cum sa nu vreau sa te stiu langa mine tot restul vietii? Nu am cuvinte de ajuns ca sa-ti spun tot ceea ce simt pentru tine...sper doar cu timpul sa-ti pot demonstra toata dragostea pe care ti-o port...TE  IUBESC 





Iubire, nu-mi rupe inima in doua,
Plecand departe...
Se va asterne praf de roua,
Peste tot si toate.
Se va lasa o noapte lunga, grea
Peste inima mea.
Iubire, ia-ma-n brate,
Spunandu-mi dulci soapte.
Saruta-ma cu dor si pasiune,
Sa ne simtim singuri pe lume.
Invaluie-ma cu iubirea ta
Si pe vecie fii al meu/a mea.




Nu conteaza cati nori si cate furtuni
Vin in calea mea,
Tu esti soarele din viata mea.
Putere si lumina,
Caldura si stralucire,
Invaluie a ta iubire
Si mangaie a mea simtire.
Caci tu cand stralucesti si ma iubesti,
Viata-mi daruiesti,
Si bucurii o mie.
Cu pasiune simt ca te iubesc si ca traiesc,
Dragul meu/draga mea te iubesc!


Din prima clipa in care am vazut
Ochii tai adanci si-albastri ca si marea,
Ca sunt pierdut / pierduta am stiut!
Un sentiment profund si tumultos ca marea
M-a invaluit.
Si din acel moment eu am simtit
Ca mie imi esti sortita / sortit.
Din acel moment eu am simtit
Ca fara tine as fi ca un vapor,
Fara catarg si fara panze,
In deriva plutind
Pe marea involburata si albastra,
Ca si ochii tai.
Te iubesc! 


Nici nu mai stiu de-i zi sau noapte
Si daca soarele apune sau rasare.
Cand nu esti langa mine,
Viata-mi pare
O grea si nesfarsita incercare.
Departe esti de mine,
Asa cum luna e de soare.
Si inima-mi, la gandul, tresare
Ca-mi vei da o sarutare
Si ma vei alinta si alina,
Atunci cand inima in palma ti-o voi aseza;
Si pe vecie viata mea eu ti-o voi da! 




Am incercat de multe ori sa aflu ce este dragostea, am cautat definitii, citate, explicatii stiintifice, dar nu sunt pe deplin multumit / multumita de raspunsurile gasite. E greu sa intelegeti acest sentiment din cele spuse de altii; unii sunt euforici, altii sunt tristi, multi sunt fericiti, dar la fel de multi sufera.
Pentru mine dragostea este euforia care pune stapanire pe mine atunci cand ma gandesc la tine, este tristetea care ma invaluie ori de cate ori nu sunt langa tine, fericirea profunda pe care o simt in suflet la auzul vocii tale si suferinta de a te vedea pe tine suferind.
Te iubesc dragul / draga meu/mea!


De mult vreau sa iti marturisesc ceva,
Dar parca nu indraznesc.
Parca nu am curaj sa-ti spun cat de mult te iubesc.
Dar azi m-am hotarat,
Nu mai pot astepta.
Imi voi lua inima in dinti
Si-ti voi marturisi iubirea mea.
Si iti voi spune ca iti daruiesc
Si toata viata mea...
Esti liber/libera sa faci ce vrei cu ea!
Un singur lucru, nu uita:
Vei fi mereu parte din inima mea,
Tu vei avea un loc special numai al tau,
In sufletul si-n gandul meu.

Ochii tai imi arata ceva ce nu am mai vazut, ceva misterios care ma face sa uit de mine si de lumea care ma inconjoara, sa uit tot ce este urat si sa vad doar partea buna a lucrurilor.Ochii tai sunt lumina vietii mele, ochii tai sunt stele care ma calauzesc in noapte, sunt picaturi de miere care imi indulcesc viata. Te doresc atat de mult incat numai gandul ca te-as putea pierde vreodata doare, doare atat de tare incat simt ca nu mai am suflare. Te iubesc.



O mare iubire inseamna si o mare prietenie, alaturi de tine le-am descoperit pe amandoua.Tu esti pentru mine si iubit/iubita dar si prieten/prietena, esti persoana care ma iubeste si cea care ma sfatuieste, esti cel/cea care ma incurajeaza si care ma critica, esti cel/cea care ma intregeste. Sa-ti spun ca te iubesc...ar fi prea putin si cred ca in cele doua cuvinte nu as cuprinde tot ce simt pentru tine; dar daca iti spun ca numai pentru tine traiesc, traiesc doar sa te iubesc si ca in lipsa ta totul ar fi haos si disperare, poate, doar spunandu-ti aceste lucruri m-as putea apropia de ceea ce insemni tu pentru mine si tot ar mai ramane lucruri nespuse...Te iubesc.



O mare iubire inseamna si o mare prietenie, alaturi de tine le-am descoperit pe amandoua.Tu esti pentru mine si iubit/iubita dar si prieten/prietena, esti persoana care ma iubeste si cea care ma sfatuieste, esti cel/cea care ma incurajeaza si care ma critica, esti cel/cea care ma intregeste. Sa-ti spun ca te iubesc...ar fi prea putin si cred ca in cele doua cuvinte nu as cuprinde tot ce simt pentru tine; dar daca iti spun ca numai pentru tine traiesc, traiesc doar sa te iubesc si ca in lipsa ta totul ar fi haos si disperare, poate, doar spunandu-ti aceste lucruri m-as putea apropia de ceea ce insemni tu pentru mine si tot ar mai ramane lucruri nespuse...Te iubesc.


Recomandari :

Adauga un comentariu