miercuri, 6 ianuarie 2010

Poveste de Dragoste ( XIII )


Viata este frumoasa si trebuie sa stim sa o pretuim.bine,are si momente bune si momente rele dar trebuie sa stim sa trecem prin toate….am invatat lucrul asta din propria mea experienta am invatat k oricat de rau ti-ar fii sa nu te dai batut!!!
Viata mea s-a schimbat f mult din clipa in care l-am intalnit pe Robert, prima mea iubire,a  apararut la 17ani, terminasem clasa a 10-a si eram in vacanta de vara, el s-a indragostit de mine de prima data insa eu nu prea l-am placut, insa m-a vrajit si m-a facut sa fiu cu el,d upa 3 sapt am inceput sa simt k ma indragostesc, eram un copil pt el si cu toate astea el nu ma lua ca atare, ma iubea mult si simteam asta.Am inceput clasa a 11-a, ne-am despartit,ne-am impacat in vacanta de iarna dar dupa ce s-a terminat la fel ne-am despartit.noi 2 numai in vacante stateam impreuna,knd am terminat cls a 12-a am terminat cu bacul si am intrat la fac,am inceput o rel serioasa cu el, il iubeam, ma iubea, totul era ff frumos insa ai mei nu stiau de el, ne-am vazut fara sa stie nimeni,venea la mine knd eram sg aksa, era totul asa de frumos…!



dupa revelion s-a cam schimbat totul,el avea pb cu alcoolul, bea cam mult cateodata,s-a imbatata cu 2 amici si au spart 2 masini si i-a prins politia si i-a bagat la arest,nu a stat f mult 1 zi pt k au iesit dar urma sa fie judecati pt fapta lor putin mai tarziu.eu eram intr-o stare in care nu am fost niciodata,slabisem f mult,am fost la un pas sa fac leucemie daca mai stateam putin.plangeam mult,ai mei au aflat intr-un final de el si nu erau de acord cu el,ma certam si cu ei pt el.tin minte k nu era zi de la d-zeu sa nu plang,dak el patea ceva eu ma omoram pt k eu fara el nu puteam sa traiesc.m-am angajat si l-am ajutat f mult cu bani,tin minte k ii dadeam si ultimul ban din buzunar.eu ramaneam fara ,dar imi era bn stiind k lui ii e bn.el devenise rece cu mn ,vb urat ,ma trata k p ultimul om.am trecut si peste asta,in sfarsit in iulie a scapat de proces a iesit bn,insa o luase razna : ma trata cu indiferenta ,avea bani ,isi lua numai haine scumpe,era ff mandru de el si binenteles ma insela.knd am aflat o parte din mn a murit,plangeam la tel knd vb cu el .ii trimiteam msj sa ma sune pt ca era nr ocupat.ma suna si zicea : esti disperata ,vb cu emy ,dupa vb cusuflet-gol1 tn,m-am saturat de tn, lasa-ma.o iubesc ,ce vrei p tn nu te mai iubesc, esti prea proasta sa te mai iubesc,vorbe fff grele imi arunca.dormea langa mn in pat se trezea si vb p mess cu ea,ii spunea k o iubeste.pana intr-o zi knd i-am zis k mai bn o terminam.vreau sa spun k am avut 1 luna in care mergeam pe strada si eram distrusa,numai la el ma gandeam, la serviciu plangeam zilnic, akasa ma prefaceam k sunt ok.el era cu emy ,se iubeau ,iar in mn plangea inima.dupa 1 luna m-a cautat,mi-a spus k si-a dat seama k ma iubeste ,sa-l iert pt tot ce mi-a facut si …..l-am iertat.ne-am impacat ,a fost k la inceput fff frumos totul,ne iubeam si eram fericiti.de revelion am plecat la sibiu ,pt ca se dusese acolo cu munca sin u ne mai vazusem de ceva timp.pe 5 ianuarie eu am zis k vin in bucuresti, el dormea ,i-am zis : robert eu plec, hai cu mn la gara sa-mi iau billet. s-a trezit din pat(seara bause era beat) si m-a laut la bataie,pt prima data knd a dat in mn,mi-a dat una peste fata de mi-a umflat ochiul .eu am inceput sa tip si facea : tipa. si a inceput sa-mi dea cu pumnii in cap si peste fata,sangele imi curgea, el dadea.intr-un final s-a oprit si s-a dus in pat,eu m-am dus la bucatarie iar pe mobila era numai sange.m-a luat si m-a pus sa stau cu el in pat.eu eram uimita,nu puteam sa cred,nu ma lasa sa plec ,imi era frica sa nu ma omoare.m-a lasat sa plec dupa cateva momente,am plecat.mergeam pe strada si plangeam ,toata lumea se uita la mine.am ajuns akasa si pot sa spun k m-am jurat k nu-l mai iert.el ma cauta si acum ,dar eu nu-l mai iubesc toata dragostea mea pt el a murit atunci.am aflat k el s-a drogat ,a fost traficant de droguri si k jefuia lumea de bani.a trecut 1 an de atunci ,eu am alta relatie,pot sa spun k nu se compara nici de la cer la pamant,si ii multumesc un singur lucru lui d-zeu : k m-a ajutat sa vad cine e cu adevarat si k am trecut cu bine peste.nu pot sa cred k am trecut eu prin asta,dar orice povara cat de grea ne-ar da d-zeu, noi trebuie sa o ducem ! un sfat va dau : nu iubiti cu inima,ci cu mintea !! stiu k este imposibil,dar uneori o asemenea iubire te omoara,cum era sa ma omoare si pe mine.
Sursa : lovesite.ro
NE GASITI PE   WWW. C L U B 1 3 .RO
Recomandari : 
The Best Club 13
Club 13 News

Trimite povestea ta de dragoste la e-mail : contact@club13.ro

Adauga un comentariu