miercuri, 6 ianuarie 2010

Poveste de Dragoste ( XV )

O persoana normala... cu nevoi speciale... asa mi-a placut mereu sa ma privesc... Unori viata ne rezerva surprize mai mari decat termenul in sine desemneaza... Am avut o relatie de un an si jumatate in care practic eu si el am agonizat... Despartirea s`a concretizat prin simpla apasare a unei taste... Eram strict convinsa pe perioada relatiei ca altul ca el n`am sa gasesc... ca n`am sa mai iubesc si ca viata mea amoroasa se va sfarsi in punctul despartirii mele de el... Dar dupa cum am zis mai sus viata ne rezerva surprize mai mari decat termenul in sine desemneaza ...

Totul a inceput "pe net"... Cand l`am cunoscut pe "El", practic imi provoca disgratsie tot ce avea legatura cu el... Me`a furat poze din calculator cu ajutorul unui program.Doamne cat l`am detestat in momentul ala.Pur si simplu imi "violase" intimitatea... Il vedeam ca pe un mare cumul de figuri adolescentine..o pata si un afront la intreaga feminitate...

Cu timpul am inceput sa imi schimb ideile... sa il privesc altfel... dar parca tot nu era de ajuns.Imi spunea ca n`a iubit niciodata ... ca nu o va face... ma intriga... ma incapatana... Pana intr`o zi cand mi`a zis ca ma iubeste... N`am stiut practic ce reactie sa am... Am luat`o ca pe o gluma (cam proasta in acele momente gluma lui). Cu timpul "gluma" a prins proportsii si imi place sa cred ca acum traim o frumoasa poveste de dragoste... Poate cea mai frumoasa. Nu pot sa vad viata fara el... Fara "cumulul meu de figuri adolescentine"... Si asa "cosmarul meu de pe net" a devenit cel mai frumos vis... care`mi da putere si ma implineste... zambetul cu care inkei ziua si cel cu care o`ncep... Cel mai curat si mai frumos gand al meu... Aceesi inima ce bate`n 2 fiintse atat de diferite si totusi atat de asemanatoare... Si pentru prima oara in 20 de ani traiesc fiorii unei frumoase iubiri..."Am iesit din decor"... si traim o "iubire ca in filme" :)
Sursa : dindragoste.ro
NE GASITI PE   WWW. C L U B 1 3 .RO
Recomandari : 
The Best Club 13
Club 13 News

Trimite povestea ta de dragoste la e-mail : contact@club13.ro

Adauga un comentariu