duminică, 3 ianuarie 2010

Colectie cu Declaratiii de Dragoste II


Colectie cu Declaratiii de Dragoste  II

As vrea sa am aripi, sa pot veni la tine in fiecare seara si sa te sarut de noapte buna, as vrea sa te am langa mine tot timpul, dar distanta nu ne da sansa asta, eu sunt departe de tine, dar nu uita ca nu e secunda fara sa ma gandesc la tine si pe zi ce trece TE IUBESC din ce an ce mai mult, iami lipsesti mult si mie dor de tine pui! TE IUBESC, TE IUBESC, TE IUBESC



 Nu stiu prea multe, stiu doar ca te iubesc, azi mai mult ca ieri, mai putin maine, in fiecare zi altfel si totusi la fel. Nu trece secunda, minut, ora, zi, luna fara ca, gandul meu sa nu rataceasca in cautarea ta, o face din setea de tine, din dorul ce ma mistuie, ma intreb daca nu te dor picioarele pentru ca mereu alergi prin mintea mea si totusi vreau sa stii, ca te iubesc cu intreaga mea fiinta.
Te iubesc ca existi, astept clipa cand nu vor mai fi departari, cand bratele mi le-oi intinde spre a te cuprinde sa ma cuprinzi cu bratele.
TE IUBESC




Ma gandesc la tine si inima ma doare iar sufletul imi suspina,
Nici macar nu stiu ce rost mai are viata mea.
Am avut candva o clipa de dulceata, frumosul tau trup ce mi-a fost dat sa-l strang o clipa-n brate, chipul tau frumos ce nu are asemanare, ca DUMNEZEU te-arati in mii de fete.
Te iubesc sa stii, caci tot ce simt, de este rau sau bine, destul ca simt atat amar in mine, tot tie-ti multumesc, fiindca tu m-ai invatat ca lumea s-o citesc.
De n-ai fi tu, ce-ar folosi viata, sperantele-i si binele-i si tot!
Un vis ar fi amestecat cu ceata, un chin ar fi etern amar, as da orice sa-l pot sfarsi.
Tu esti pentru mine a-opta zi din cele sapte, te vedeam cu a mea minte, te-am vazut si te-am iubit, INGERUL iluziei mele desarte.


Sa placi pe cineva se intampla mereu,
Sa te indragostesti e foarte usor,
Dar sa iubesti cu adevarat nu se intampla decat o data in viata poate.
Ceea ce doare este ca orice sentiment este la fel ca si noi, muritor, chiar si dragostea adevarata.
Ceea ce ne da o speranta e ca si durerea moare in cele din urma.


Te iubesc asa cum florile iubesc
Te iubesc asa cum florile iubesc sorele, te doresc asa cum pamatul plin de caldura doreste ploaia cea dulce
Tu ai stiut sa imi arati ce inseama fericirea, si sa imi arati iubirea si ce inseamna iertarea, iar pentru acest lucru iti raman vejnic datoare si te voi iubi toata viata si iti voi darui toata fericirea de pe pamant asa cum tu mi-ai daruit fericirea cereasca si pamanteasca, asa cum eu sunt viata ta tu esti inima mea si in fiecare secunda a vietii tale tu bati in mine iar eu realizez ca te iubesc si mai mult.
Te iubesc pisicule si nu vreau sa uiti, oricate lucruri ne-ar despartii si oricati oameni ne-ar face rau, sa nu uiti ca te iubesc si ca doar pentru tine traiesc
Te iubeste puiutul tau mic!


Stii de ce pretuiesc eu viata?
Pentru ca odata cu ea a aparut si dragostea
Stii de ce pretuiesc eu dragostea?
Pentru ca odata cu ea ai aparut tu in viata mea si mi-am gasit un sens pe lumea aceasta, si anume sa: TE IUBESC numai pe tine!


Te iubesc!
Din prima zi cand te-am vazut mi-au placut ochisorii tai, guritza ta,
Incet incet simteam cat de mult vroiam sa te revad
Au trecut 3 luni pana ne-am regasit
Si intamplarea a fost ca si tu m-ai placut
A fost totul ca un vis timp de jumatate de an, dupa care incet incet am inceput sa pierd iubirea ta
Insa vreau sa stii ca eu te iubesc si acum la nebunie
Dar cursul vietii nu-l poti schimba
Sa ai grija de tine iubirea mea
Eu nu mai sunt langa tine ca sa o pot face
Imi lipsesti cumplit dar tu ai ales, nu eu,
Un poopic pe frunte, exact cum imi place mie!!!


Ai fost si esti prima mea iubire!
Ma gandesc cu dor la clipele pe care le-am petrecut impreuna
Simt nevoia sa-mi fii aproape,
Sa stii ca te iubesc mai presus decat pe mine insumi
Si vreau sa te stiu mai intai pe tine fericit
Mai putin contez si eu iar fericirea ta imi da mie putere sa te iubesc fara prejudecati
Tu esti TOTUL in viata mea


 Sunt o picatura de ploaie strivita intre pleoapele tale grele de visuri.
Sunt un gand hoinar, ratacit in parul tau, roua diminetii tarzii incediate de soare, secunda boaba de nisip cazuta in clepsidra fara de sfarsit.
Sunt firul de iarba peste care treci acum grabit, sunt frunza pe care o tii ingandurat intre degete.
Sunt raza de soare care iti mangaie privirea, sunt ultima silaba pe care as dori sa o rostesti inainte de a visa si primul tau gand;Iubitul meu, ochii tai deschid spre mine universuri, zambetul tau ma imbata de o betie cereasca.Atingerea ta e pentru mine curcubeul, sarutul tau; sfarsitul unei lumi si nasterea alteia.
Iubitul meu esti vis si durere.
Daca viata mea ar fi o clipa petrecuta alaturi de tine, nu mi-as dori alta.
O clipa sa ma privesti, sa imi zambesti, sa ma atingi, sa ma saruti.
Te mai astept o viata
Si ce altceva as mai putea sa iti ofer decat doi ochi caprui, frumosi si un zambet cald, care sa iti calauzeasca pasii zi de zi.


Recomandari :

Adauga un comentariu