miercuri, 6 ianuarie 2010

Poveste de Dragoste ( XI )

Povestea de dragoste a mea incepe cam asa…Nu sunt in floarea varstei si sunt si maritata actual dar…ceva cu ceva vreme in urma am avut o mare deceptie in viata si pot spune ca indur si acum…nici macar eu nu stiu dupa ce. Munceam la o sala de net, cand am intrat la schimbul meu am vazut un baiat de o frumusete iesita din comun… parca era un inger. Dar era pentru mine prea tanar.. dar m-am emotionat pe loc. Am incercat sa vad nickul pe care il foloseste si l-am agatat pe mirc, fara sa ii spun ca sunt in aceeasi camera cu el..


Atat am vorbit despre dragoste ca-l facusem sa se indragosteasca de mine, dar nu fizic, ci dupa cuvintele pe care i le spuneam. Dar cum neadevarul are picioare scurte m-a apelat cineva pe mobil si am iesit sa pot vb. In clipa aceea si lui i se termina timpul si a venit la mine la calculator sa-i mai prelungesc timpul. Si cum fereastra unde vorbeam eu cu el ramase deschise isi daduse seama cu cine a vorbit. I-am vazut pe fata lui surprinderea. I-am mai prelungit timpul, nu stiam pe unde sa ma ascund de rusine, dar el mi-a spus zambind sa continuam. Am ramas complet mirata… stia cine sunt si totusi vroia sa mai discutam. Pe o parte eram bucuroasa, pe alta ma simteam aiurea, parca ma prinsese furand. Am vorbit in continuare, mult despre dragoste, despre povestile de dragoste din filme.. Seara, m-a condus acasa. Mi-a cerut sa facem dragoste si cu toate ca eram indragostita nebuneste de el am avut puterea sa-l dau afara. Va inchipuiti ca am inceput sa ma simt ca o tolomaca… O saptamana am suferit, nu stiam nimic de el. Nu stiam nici numarul de telefon, nici adresa lui. Am inceput sa incerc sa dau de el intrebandu-i pe cei care veneau la sala , dar nu stia nimeni cine e. La doua saptamani mergeam la munca si in fata mea apare el. M-a imbratisat si mi-a zis ca nu poate trai fara mine, ca ma iubeste, ca doreste sa descoperim dragostea, ca vrea sa-mi ofere o poveste de dragoste ca-n filme… Impotriva mea el m-a sarutat. Eram socata, dar in acelasi timp atat de bucuroasa ca inima simteam ca imi explodeaza.

S-a mutat la mine si am trait o frumoasa poveste de dragoste ce a durat un an.. Faceam planuri de viitor si tot ce se poate face intr-un cuplu care se intelegea bine. Doar ca marea mea dragoste dorea foarte tare sa plece in strainatate. Ne-am inteles ca dupa ce strange ceva bani ne casatorim si nimeni nu ne v-a desparti. Sacrificii si bani luati cu imprumutul… dar mai ales mi-a lasat in suflet un gol imens, povestea de dragoste a mea disparea.. In ziua in care am ramas singura am plans mult, nu m-am putut duce nici la munca. M-am inchis in camera mea si nu vroiam sa mai vad si sa vorbesc cu cineva… Binenteles ca nu gasea de munca.Atunci eu am sunat toti prietenii pe care ii aveam sa-l ajute.
Comunicam la telefon, imi trimitea sms-uri de dragoste, vorbeam pe messenger, pana cand, cel cu “cornite” m-a indemnat sa intru pe casuta lui de mail. Am vazut o multime de mailuri de la o fata. Am citit unul.. Pe langa ceea ce ii scria fata , el ii facea declaratii de dragoste, declaratii pe care le auzisem eu acum un an, ii promitea ca daca il asteapta pana se intoarce el ii va oferi o poveste de dragoste cum nimeni nu a trait si vazut…
O ura si o tristete de nedescris m-a cuprins. Cand l-am intrebat de acele mailuri, nu a negat, ci foarte calm mi-a spus ca doar a profitat de mine sa plec, ca nu ma iubeste.
Incredibil, va rog, spuneti-mi cum poti sa joci asa bine teatru un an de zile? M-a iubit oare?
Daca nu de ce imi mai trimite mailuri sa ma salute?
Am un sot iubitor si un copil perfect, dar dilema asta mi-a ramas in suflet: m-a iubit? Am trait o poveste de dragoste adevarata?Cu drag, Alexia.
Sursa : lovesite.ro
NE GASITI PE   WWW. C L U B 1 3 .RO
Recomandari : 
The Best Club 13
Club 13 News


Adauga un comentariu