miercuri, 6 ianuarie 2010

Poveste de Dragoste ( III )

Am cunoscut un baiat intr-un loc frumos care nu stiam k imi va tine loc de casa.era un baiat bun cu suflet mare cad mintea de copil,nu pot sa spun k eu sunt mare dar gandesc mai bine.nu a fost dragoste la prima vedere nici nu credeam k va fi,dar viata imi rezerva o inbire cu multe sacrificii.

Lui ii placea de mine dar iubea o alta fata,eu nu stiam nimic de sentimentele lui cu adevarat,pana intr-o zi cand am aflat putin cate putin k eu nu contam de loc iar acea persoana era totul pt el.ei aveau o relatie de un 1 si ceva dar el si a permis sa ma aiba si pe mine langa el deoarece ea sta departe de el.dar eu fara sa vreau fara sa stiu m am indragostit de el si acest lucru nu il puteam impiedica.el a reusit sa ma invete ce e dragoste dar tot el mi-a aratat ce e suferinta.si acum mai sufar de pe urma relatiei.dar viata mi-a aratat k lumea nu e asa cum pare.


Sursa : lovesite.ro

Recomandari : 
The Best Club 13
Club 13 News


Adauga un comentariu