miercuri, 6 ianuarie 2010

Poveste de Dragoste ( V )

Totul a inceput printr-o simpla privire... eram la liceu aveam doar 17 ani si din punct de vedere sentimental nu stateam prea bine avusesem doar relatii pasagere pana cand intr o frumoasa zi am cunoscut un baiat care s a dovedit mai tarziu a fi prima mea iubire cel mai frumos sentiment pe care l-am trait si vorbesc la trecut pt ca acea relatie s a terminat. Dar sa incep prin a povesti in momentul in care l-am cunoscut pe claudiu am simtit ca zbor lumea din jurul meu nu mai conta el era universul meu dupa doar doua luni de cand eram impreuna ne am dat seama ca nu putem trai unul fara altul si ca ne iubim foarte mult dar a trebuit sa trecem prin momente f grele deoarece a trebuit sa plece la facultate si eu cum eram mai mica cu un an a trebuit sa mai astept de fapt din momentul in care a plecat la facultate au inceput si certurile deoarece in inima mea si au facut loc indoielile pt ca el se schimbase si eu credeam ca ma insela desi el ma asigura ca eu sunt unica din viatza lui gelozia a fost mai puternica si ne certam foarte des in fine am trecut si peste asta a trecut un an si m-am dus si eu la facultate dar a venit alta nenorocire o prietena de a lui de familie care vroia cu orice pret sa ne desparta

S-a dus la mama lui si ia bagat tot felul de minciuni despre mine iar de atunci parintii lui nu au mai fost de acord cu relatia noastra si a trebuit sa ne intalnim pe ascuns pt nu a mai afla parintii lui pt ca vroiau cu orice pret sa ne desparta si el nu stia ce sa faca pe de o parte eram eu care il iubeam enorm si pe de alta parte erau parintii lui asa am trait trei ani o poveste de dragoste foarte frumoasa plana de incercari foarte grele pt ca parintii erau impotriva noastra si trebuia sa ne intalnim pe ascuns am trecut prin multe impreuna ca pana la uram sa mi spuna ca numai poate sa reziste certurilor de acasa si ca oricum nu avem nici un viitor impreuna pt ca perintii lui nu vor fi niciodata de acord cu relatia noastra ne am despartit desi ne iubeam foarte mult desi a trecut jumatate de an de atunci eu realizez ca si acum il iubesc enorm nu l am putut uita si relatiile pe care le am avut de cand ne am despartit au esuat deoarece eu in fiecare baiat caut gingasia lui felul in care se purta cu mine frumusetea sufletului sau mie dor de el nu la m putut uita si nu cred ca l voi uita vreodata el a fost este si va ramane iubirea vietii mele nu voi mai iubi niciodata cum l am iubit pe el si mie greu acum cand il vad pe strada cu alta fata de mana acea fata care acum se bucura de dragostea lui de fiecare data cand il vad sufar si imi este greu ma uit dupa el si imi dau lacrimile mi as dori sa mai fie al meu doar o clipa sa mai traiesc acele clipe de fericire dar asta e totul s a terminat adio iubitul meu.
Sursa : lovesite.ro
NE GASITI PE   WWW. C L U B 1 3 .RO
Recomandari : 
The Best Club 13
Club 13 News


Adauga un comentariu