vineri, 6 ianuarie 2017

Declaratii de dragoste si Mesaje de Noapte Buna

Declaratii de dragoste si Mesaje de Noapte Buna


S-adormi in cuibul sarutarilor pe care ti le-am trimis toata ziua si-ti mai trimit acum un te iubesc fiebinte sa-ti inveleasca inima si sa-ti tina de cald pana dimineata.
Sa visezi ce-ai sarutat, somn usor puisor!


Noapte buna, luna-i plina… de vise frumoase pt tine!
Noapte buna, stelele stralucesc… de fericire pt tine!
Noapte bune, eu zambesc…esti a mea si te iubesc!


Cine iubeste viseaza frumos, cine te doreste viseaza tumultos, cine te are nu viseaza nimic pentru ca numai de somn nu mai are chef.


Sa-ti fie somnul lin si ingerii aproape
In vise neuitate, in raiul de sub pleoape.
Sarutari fierbinti sa te-nveleasca-n noapte
In cuib de brate calde si fulguit de soapte.


Sa legeni cu suflarea o inima-nrobita
Oftand prin somn usor, s-o strangi la sani smerita
Dar sa nu stie nimeni, nici tu, nici el sa nu-nteleaga
De ce mai mult te vrea, de ce-i esti tot mai draga.



Dormi frumoasa fata sub cer caprui in asfintit
Nu-ti fie frica, somnul, ti-e dulce-aiurit,
Caci el te tine-n brate si fericit ofteaza
Prin somn, o, stii tu bine pe cine tot viseaza…


Bat la poarta inimii tale,si ma rog sa-mi deschizi sa intru si sa nu mai ies niciodata.Sa-ti simt fericirea,dragostea,iubirea,sa-ti sarut sufletul,sa-ti alin durerea atunci cand iti este greu.Te iubesc...sa nu uiti niciodata.,noapte buna ingerasul meu frumos.

intr-o noapte intunecata,cand vei merge sa te culci,am sa vin la tine-n vis,sa-ti sarut buzele dulci!Sa nu inchizi fereastra ca poate vin in seara asta:Ce zici??


Aseara mi am trimis ingerul sa te vegheze in timp ce dormi, dar a venit mai devreme. L-am intrebat de ce si mi a spus k un inger nu poate pazi un alt inger.noapte buna...te iubesc

 Iar m-am pierdut in ganduri ce dor ratacesc pierduta nu gasesc ajutor e atat de greu sa nu mai am loc in sufletul tau ... ma inveti cum sa plang ma inveti cum sa rad ma inveti sa ma bucur pentru cea ce sunt a ta doar a ta din vina ta ..stiu ca am gresit dar nu atat de rau inkt sa imi stergi imaginea chipului tau sa te pastrez in amintiri e dreptul meu .. te iubescc mullt doruu :X:X:X:X:X: noapte buna

Noapte buna somn usor...
Te iubesc in dormitor...
Te iubesc si te ador...
Noapte buna Dracusor :D

Te vreau langa mine in fiecare zi, in fiecare seara, in fiecare minut... nu sunt disperata ci te iubesc mult! Somnul ar fi dulce si pufos unul langa altul noi de-am fi.. Noapte buna si un somn usor sa visezi tot ce-i mai frumos. Te iubesc

De la un mic dracusor pentru un mic puisor:in oceanul viselor ... ingerii sa-ti dea usor ... un pupic pe obrajor ... si sa-ti spuna repejor ... noapte buna puisor :x:X::X:X:X:X:X:X:X:X:X: pooop


RECOMANDARI : 

ADAUGA LA COMENTARII SI TU UN MESAJ FRUMOS DE NOAPTE BUNA !



Adauga un comentariu